Reklamace

Reklamace

Kvalitu našich výrobků se snažíme držet na co nejvyšší možné laťce, ale bohužel stát se může cokoliv. V případě že máte se zakoupených výrobkem nějaký problém v rámci záruční doby, postupujte podle pokynů níže uvedených. Podmínky záruky najdete v našich Obchodních podmínkách.

  1. Nejprve prosím vyplňte reklamační protokol, který najdete zde. V něm je nutné uvést co nejvíce údajů. Nutné jsou údaje:
    Název autorizovaného prodejce - místo nákupu (autorizovaný partner, e-shop apod.)
    Adresa držitele motocyklu - kontaktní údaje zákazníka, který reklamuje včetně telefonní čísla a emailové adresy
    - Typ motocyklu - model, nebo název výrobku
    - Číslo rámu - VIN číslo pokud se jedná o skútr nebo elektrokolo
    - Stav tachometru -  stav tachometru, vyplňuje se pouze v případě, že se jedná o skútr
    - Datum prodeje 
    - Datum uplatnění reklamace
    -
    Popis závady pod Datem uplatnění reklamace

    Příklad vyplněného reklamačního protokolu



  2. Takto vyplnění reklamační protokol zaslat na reklamace@impexta.cz, přičemž se vám v nejbližší možné době ozve náš reklamační technik a domluví s vámi formu řešení reklamace.

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie