Reklamace

Reklamace

Kvalitu našich výrobků se snažíme držet na co nejvyšší možné laťce, ale bohužel stát se může cokoliv. V případě že máte se zakoupených výrobkem nějaký problém v rámci záruční doby, postupujte podle pokynů níže uvedených. Podmínky záruky najdete v našich Obchodních podmínkách.

  1. Nejprve prosím vyplňte reklamační protokol, který najdete zde. V něm je nutné uvést co nejvíce údajů. Nutné jsou údaje:
    Název autorizovaného prodejce - místo nákupu (autorizovaný partner, e-shop apod.)
    Adresa držitele motocyklu - kontaktní údaje zákazníka, který reklamuje včetně telefonní čísla a emailové adresy
    - Typ motocyklu - model, nebo název výrobku
    - Číslo rámu - VIN číslo pokud se jedná o skútr nebo elektrokolo
    - Stav tachometru -  stav tachometru, vyplňuje se pouze v případě, že se jedná o skútr
    - Datum prodeje 
    - Datum uplatnění reklamace
    -
    Popis závady pod Datem uplatnění reklamace

    Příklad vyplněného reklamačního protokolu



  2. Takto vyplnění reklamační protokol zaslat na reklamace@impexta.cz, přičemž se vám v nejbližší možné době ozve náš reklamační technik a domluví s vámi formu řešení reklamace.